28/7 relaxdag

28 juli 2018 - Mirissa, Sri Lanka

Vandaag een dag speciaal voor Nigel!  Heel veel zwemmen, zwemmen en nog meer zwemmen. Meestal in het zwembad, maar ook één keer in de zee met zijn allen, wat een stroming hebben ze hier, golven gewoon, golven groot, bovenstroom en onderstroom en soms botsen de terugkomende golven op de aankomende golven, wat een gaaf gezicht,  soms lijkt het wel of de zee de wave doet. Ook om erin te spelen/zwemmen is een leuke ervaring,  al is het wel handig als je goed kan zwemmen. Het is wel heel intensief, dus weer snel naar het rustige zwembadwater.

Verder hebben we een klein stukje door Mirissa heen gewandeld, op zoek naar slippers voor Ian, deze waren de eerste dag al overleden,  maar maat 12 kennen ze hier wel, maar hebben ze niet altijd. Na de wandeling geluncht op het strand, redelijk gegeten, moesten er lang op wachten, maar de accommodatie maakte veel goed.

Na het avondeten hebben we nog cocktails gedronken op het strand, de ene was wat lekkerder dan de andere, maar dat mocht de pret niet drukken. Het was happy hour en voor de drankjes, waarvan vier alcoholische en één verse vruchtensap waren we nog geen €10,- kwijt, dat is nog leuk drinken, in Scheveningen heb je er misschien net aan één cocktail voor.