De vakantievoorpret

21 juli 2018 - Naaldwijk, Nederland

Vandaag zijn we aan het aftellen voordat we richting Düsseldorf zullen vertrekken. Nog 2 dagen, die vooral in het teken staan van wassen, opruimen, laatste boodschappen doen en steeds een beetje meer spullen verzamelen die mee moeten.

Ian is vanmorgen nog vertrokken om samen met zijn bevers een fantastisch kamp te beleven. Het weer is perfect en hij had er mega veel zin in. Hopelijk is hij maandag nog een beetje fit als hij thuiskomt ;-)

Sanne is na een fantastische week in Port Zee weer een klein beetje bijgeslapen, maar dat mag dan ook wel na een nachtrust van 22 uur!!!

Nigel mogen we vanmiddag ophalen, die is op scoutingkamp geweest en zal al een lekker kleurtje hebben gekregen na een week met super weer!

Het lijkt hier ondertussen  wel Frankrijk, zo droog en dor is het gras. Wat betreft het weer hoef je dit jaar eigenlijk niet op vakantie, het is een super zomer, met gemiddelde boven de 25 graden, ben benieuwd hoe het in Sri Lanka is. Ze zeggen dat de avond temperatuur gemiddeld rond de 26 graden is en overdag rond de 30 graden. En we zullen daar af en toe een verkoelende douche hebben, aangezien het regenseizoen is.

De wasmachine laat zich weer horen, dus de volgende was kan weer gedaan worden....

1. Ingrid:
    21 juli 2018
    Leuk om jullie te volgen. Veel succes met de voorbereiding voor jullie geweldige reis👍
  2. Sigrid:
    21 juli 2018
    Ik ga jullie zeker volgen! Alvast een goede reis gewenst en heel veel plezier.
  3. Lia:
    21 juli 2018
    Superleuk Linda, toch een reislogger aangemaakt. Zal zeker volgen...net strandtent De Kust onveilig gemaakt met lekker windje.
    Ik wens jullie een ontspannen reis en dan...genieten!